Skip to content
Menu
Nabídka živých setkání
Pro rodiče a učitele
Pro žáky a studenty
Pro unavené signálem
Digiděti
Rodinná mediální dohoda
Průvodcovský manifest
Rodinná mediální dohoda
Pravidla k bezpečnějšímu užívání Internetu
Elektromagnetické záření v domácnosti
Kdo jsou digiděti?
Média a digiděti 0-6 let
Média a digiděti 6-12 let
Digiděti jsou naděje
O dětské duši
Výzkumy chování digidětí
Digihraní
O důvěře v dítě, které tráví hodiny před obrazovkou
Důvěra v digiděti – několik rad
Jak rozpoznat digizávislost?
Peter Gray: Video Game Addiction
Sociální sítě
Být na síti je jednodušší než žít
Stádium selfie
Ostrov obklopuje moře
Pět bolestí ze sociálních sítí
O prstech, myšlení a tabletech
Doporučené knihy
Škola a prázdniny
Barevné sítě poznání
Mediální prázdniny
DATA DETOX
Tomáš Hajzler – Offlajn život v online světě
Paul Miller – A year offline, what I have learned
Technologie ve vzdělávání
Michal Kaderka – Otevřené vzdělávání
Ondřej Neumajer: Technologie umocňují roli učitele
Ondřej Šteffl – Vzdělávání pro Svět 4.0
Lucie Šťastná: S mediální výchovou začněte u nejmenších
Zmrazená média
Zdravá digigramotnost
O digitální krajině
Stručné dějiny mediální krajiny
Písmo
Tisk
Fotografie
Telegraf
Film
Televize
Počítač
Internet
Chytrý telefon
Sochy a pračky
Škola je médium
Digitální zdraví
Důvěra
Odpovědnost
Tělo
Tvořivost
Pozornost
Strach
Klid
Řád
Pohyblivé obrazy
Jan Kršňák
O důvěře v digiděti
Na jakou budoucnost připravujeme naše děti
Minecraft, sociální sítě a důvěra v děti
Obrazy bohů a bohyní a zviditelnění moci
Dokumenty
Komercionalizace dětství
Jiří Sissak – Digitální gramotnost
Jeroným Klimeš – Děti a média
Ondřej Neumajer – Digitalizace vzdělávání
TEDx
Josef Holý – Umělá inteligence a naše data
Dr. Devorah Heitner – Empaty as an app
James Bridle – The nightmare videos of children´s Youtube
Ann Makosinski – Why I Don´t Use A Smart Phone
Allison Graham – How social media makes us unsocial
Godfrey Reggio – Důkaz (1995)
Kontakt
Film
Pero qué película me estoy montando aquí!
Pošli to dál