Proč nekoupit dětem chytré hodinky

(Ukázka reklamního popisu hodinek I.)

S hodinkami se děti také neučí brát na sebe zodpovědnost a postupně nabývat sebedůvěru při řešení problémů. Když něco nastane, prostě zavolají a vyřeší to za ně maminka.

(Ukázka reklamního popisu hodinek II.)

„To, co se původně jevilo jako pohodlný způsob udržování spojení, postupně přerostlo v neúnavný proud rozptýlení, který působil tísnivě. Množství funkcí hodinek, ačkoli působivé, se nakonec ukázalo být spíše senzorickou a kognitivní zátěží, zdrojem stresu a duševní únavy, spíše než že by poskytovalo očekávané výhody pohodlnosti a efektivity.“ (Tshepiso Mogoswane)

Náhodně nalezené video ironicky ilustrující, že se to opravdu děje. Sdílené bez svolení autorů. Díky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *