1. Děti a technologie: O důvěře v digiděti
Beseda plná rad pro život digidětí a jejich rodičů.
Setkání jsou velmi interaktivní, neboť jejich smyslem je zodpovědět cokoli, co zajímá příchozí.

Jak děti díky obrazovkám objevují svět a co při tom objevují jejich rodiče.
Máme-li pocit, že se děti v digitálních světech ztrácí, často je to kvůli tomu, že se v nich ztrácíme my sami. Ale tam, kde mezi rodiči a dětmi vládne důvěra, vzájemné porozumění a láska, se nikdo ztratit nemůže. I v digitalizované společnosti jsou pro děti stále těmi nejdůležitějšími zdroji informací rodiče. Třeba se v počítačových hrách a sociálních sítích nevyznáme tolik jako ony, ale stále jim můžeme předat schopnosti, jež jim umožní žít smysluplný, klidný a radostný život. Možná by to za nás mohl udělat internet nebo škola, ale spíše bude lepší, když se do toho pustíme sami.
Jaký vliv má zacházení s technologiemi na zdravý vývoj dětí?
Jak k technologiím přistupovat v předškolním a jak ve školním věku?
Jsou pro děti obrazovky vhodné a od kolika let?
Kdy koupit dítěti telefon, kdy jej nechat s počítačem o samotě, kdy mu dovolit přístup na Internet?
Co můžeme udělat pro jejich bezpečnost a vlastní klid?
Jak to vnímají samotné děti? Co prožívají děti, když tráví čas na internetu? Co poznávají o světě a jak se zde učí chápat, co znamená být člověkem?Jak se mění krajina dětství, jsou-li po ní rozházeny digitální technologie.
Můžeme se někdy vůbec přestat bát, co všechno se dětem v kyberprostoru může stát? Ano, určitě můžeme. Není to vlastně zase tak složité, řekneme si, jak na to. A k tomu se nad tématem dětí a technologií můžeme ledasčemu přiučit o životě samém.
Děti to zvládnou, když to zvládneme my.
2. Děti a technologie: Digitální puberta
Beseda pro rodiče (či kohokoli), při níž se hlouběji ponoříme do zákoutích dospívání v digitálních časech.
Setkání jsou velmi interaktivní, neboť jejich smyslem je zodpovědět cokoli, co zajímá příchozí.

Jak bude vypadat společnost budoucnosti, do níž se dospívající snaží zapadnout? Jak mluvit s dětmi v pubertě o technologiích a co jim říkat, aby se neztratily v sítích a dospěly v dospělé, kteří dokáží navazovat zdravé vztahy a žít smysluplný život. Nejen ve společnosti obrazovek, ale především v objetí světa, který dává smysl.
Jaké tvary má puberta, když se odehrává na sociálních sítích.
Jak sociální sítě a chytré telefony utvářejí lidskou psychiku.
Jak vzniká závislost a co se s tím v kontextu digitálních technologií dá dělat.
Proč děti fascinuje Youtube a co to znamená pro rodiče, učitele a průvodce.
Co je digitální identita? Dá se ztratit, anebo zranit? Je vůbec lidská? Může být člověk s digitální identitou spokojenou, sebevědomou, svobodnou a mocnou bytostí?
Jak se mají dnešní dospívající?
Součástí besedy může být i téma vzdělávání, neboť není možné oddělit konzumování digitálních informací od způsobu, jakým se informace distribuují ve školách. Jak je uspořádat, aby děti přiváděly ke světu, v němž žijí a budou žít? Prožívají svá dospívání s mobilem v ruce i pod polštářem, na sociálních sítích, v labyrintech počítačových her, v symbióze s internetem. Co z nich vyrůstá, zatímco se s námi odmítají bavit…
Rozhodně to přežijeme, stejně jako dali naši rodiče naše puberty.
3. O budoucnosti digidětí
Smyslem besedy je společně se zamyslet nad tím, jaký svět chystáme pro naše děti.
Setkání je velmi, ale velmi interaktivní, imaginativní a nepředpověditelné, neboť nikdo z nás, včetně mne, nevidí do budoucnosti. Ve videu je úvod k tématu z besedy z roku 2018. Mnohé se změnilo a ještě změní…
Co je školní trauma a jak nás ovlivňuje?
Jaký vliv na náš život budou mít klimatické změny a ztráta biodiverzity? Co se s tím dá udělat?
Lze zpomalit stroj, v němž žijeme, a jak?